mood: hmm, ok
nyt soi: "Perspektiivi", Mokoma
syö/juo: nothing

» hienoa, päätin taas aloittaa uuden blogin, jota en kuitenkaan jaksa ylläpidellä muutamaa viikkoa kauempaa, mutta yritetään nyt. blogimerkintöjä voi kyllä käydä lueskelemassa osoitteessa http://creepingdeath.fxxker.net/ , päivitän sitä varmaan useammin ja siellä on merkintöjä 01.12.'07 alkaen, jota aikaisemmat merkinnät olen raa'asti tuhonnutkin.

» ostin tänään uuden pannan sokkarilta. mun mielestä se oli ihan liian kallis pannaksi, 3,90€, mutta vanha on tyhmä ja se painaa korvien takaa ikävästi. en muuten tykkää pannoista, enkä käyttäisi niitä, mutta vihaan otsistani. kaduttaa, että menin leikkaamaan sen, koska se tosiaakaan ei sovi mulle ja näyttää vaan yksinkertaisesti todella typerältä. sain kuulla annikaltakin että näytän (emo)pissikseltä, koska mulla on panta. sitä en kyllä ymmärrä, mutta ehkä sitten näytän. -___- (nyt soi: "Marras", Mokoma)

» tänään oli matikan koe, en oikein osannut mitään. niin kuin tavallisesti kokeessa. tunneilla kaikki menee hyvin ja kaikki on oikein ym. kivaa, mutta kokeessa pää menee ihan tyhjäks ja unohdan kaiken. sitten teen muutenkin kauheasti huolimattomuusvirheitä. sitten vituttaa. perjantaina on ruotsin koe, joka menee aivan takuuvarmasti uusintaan, koska en osaa ruotsia yhtään. on hyvä valittaa, ettei osaa, kun ei jaksa edes yrittään... ~<3 muttajoo. ei se vaan mene mun päähän, vaikka koittaisinkin opiskella. luen sitä aikani ja kaikki menee vaan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja silmät liikkuu vaan riveillä. siitä lukemisesta ei ole mulle ihan tosissaan mitään hyötyä, koska se ei kiinnosta -> se ei mene mun päähäni. ja ensi viikolla on tiistaina(?) fysiikan koe. sitä yritän opiskella kyllä, mutta en ymmärrä siitä yhtään mitään. on meillä tässä lähiaikoina vielä joku muukin koe, mutta en muista mikä.

» (nyt soi: "Haudan takaa", Mokoma) haluan ostella uusia vaatteita. ei mulla ole mitään kivoja. oon koittanut ahkerasti kierrellä kirppariakin, mutta ei löydy mitään, mikä olis oikeesti mieleinen ja mitä käyttäisin joskus muulloinkin kun pelkästään sen yhden kerran. ja koitan ettiä itelleni myös kivaa kangaskassia, koska en osaa tehdä omaa. ihan perusmusta olis kiva, missä ei olis mitään erikoisia kuvia ja somisteita. (nyt soi: "Rajapyykki", Mokoma) taidan päättää tämän postauksen tähän, koska en nyt keksi mitään kauhean mielenkiintoista kerrottavaa. :-)